måndag 17 november 2008

Lund

Äntligen är jag tillbaka i Lund.
Äntligen är jag tillbaka i lägenheten.
3 veckor ute på praktik.
3 veckor dessförinnan inneboende pga renovering av kök.

Det är så sköööönt att vara hemma. Nära Simon. Sitta i soffan. Laga ordentlig mat. Sova i sin egna säng. Duscha i en skön dusch.

Finns ju lite saker att göra här hemma. Ska sortera cd-hyllan, det orkade inte Simon. Det var väl lika bra, för jag hade förmodligen tyckt att han ställt dem i fel ordning... :P
Jag har fem kartonger att packa upp med mina saker.
Vi behöver åka till Ikea och inhandla en hel del.
Behöver hitta kläder till Höstfesten på fredag. Tema: Suntrip. Någon som har något?

VFU-rapport och paper denna veckan...Blä.
Just nu är det mycket trevligare med dumlemuffin i magen, Simon bredvid i soffan och Izzard på TV:n.

Köket är underbart! Bilder kommer att komma senare. Vill man inte vänta får man se till att komma förbi... :P


Glöm inte läsa predikan!

1 kommentar:

  1. Väntar väldigt spänt och nyfiket på bilderna av nya köket!! :) Hoppas allt är bra med dig! Puss

    SvaraRadera