torsdag 6 november 2008

Blodpudding i kastrull & förättningar

Det går att steka köttbullar i kastrull. Det går däremot inte speciellt bra att steka blodpudding i kastrull. Fast det kanske mest beror på mig. För tjocka skivor kanske, för lite tålamod kanske.

Jag har helt klart fastnat i Friends for Sale. Mest oförskämt är det att andra köper Simon men jag ska väl inte säga något, jag köper ju Tobbe och Ullis ganska friskt! ;)

Imorgon är det begravning. Ska läsa text. Har inte valt än. :/ Ska skriva griftetal också men det ska bara läsas för E-K. Doptal ska jag också skriva och det ska hållas i dopgudstjänsten på lördag. Så det blir en del att skriva ikväll.

Imorgon ska jag och Johannes åka till Kalmar på kvällen och titta på teater. Nylander är regissör. Får ju stödja lite. ;)

Det är kallt här! Kallare än vad det borde vara inomhus! Jag fryser. *brrrr* Tänk! På söndag får jag träffa Simon och då kan han värma mig i lite mer än ett dygn!

Måste fortsätta med mina texter nu.

Kul att ha en som lagt till att den följer min blogg! Kul om fler gjorde det. ;)

1 kommentar:

  1. kanske dax att kommentera nu :) hehe, jag läser iaf din blogg! vad heter gadgeten där man ser antalet besökare? skulle vilja ha en sån på min blogg! hoppas allt e bra med dig! kram

    SvaraRadera