lördag 13 juli 2013

Mini-semester

Har nu ledig helg + ledig måndag och tisdag. Så det känns som lite mini-semester. 

Även om jag längtat så sjukt efter att börja jobba så är det skönt med lite mer ledigt. Och även om jag inte hunnit vara ledig så länge och det är fantastiskt att få ha heldagar med familjen så saknar jag mitt jobb och längtar till onsdag när jag drar igång igen innan semestern börjar på riktigt. Jag älskar min familj men jag älskar också Gud och är fantastiskt glad att han kallat mig till tjänst i kyrkan. 

Jag tackar Gud för arbete och för den fantastiska naturen han skapat som jag får leva i och njuta av. 

Ska passa på att dela med mig av ett annat blogg-inlägg. Mycket kloka ord från mannens kusin:

Och så lite bilder...


Solnedgång från igår. 

Idag blev det bad vid Horns udde. Typ 15 grader i vattnet. 

Jag förstår att Ebba hellre somnade på sin farmors mage än att bada...

Kvällen bjöd på kroppkakor från Ninnis, marängtårta från svärmor och ett kvällsdopp i det kristallklara vattnet (13'C). 

Frid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar