söndag 24 januari 2010

2009...

...ja, vad hände egentligen...? Lite händelser kommer här...

I januari såg vi I'm from Barcelona på KB i Malmö och jag började jobba i Kävlinge (där jag var tills juni).

I februari hade vi som vanligt delfinalsfester...

... och i mars var det dags för finalfesten.

I april firades påsken hemma i Kalmar. Sheena sa hejdå, fortfarande saknad. Var i Rom med SSL, fantastiskt.

I sköna maj var vi på Västkusen med Simons släkt. Det blev även dags för min möhippa!

I juni blev jag äntligen antagen som prästkandidat för Växjö stift. Dessutom blev jag Fru Hall.

Sommaren var väldigt händelserik och i juli ramlade jag av en häst, Tobbe och Ulle gifte sig, Kastlösalägret började, var på Metallica och var på bastuflotte.

I augusti tog fantastiska Kastlösalägret slut. Wanja och Johan gifte sig. Jag och Simon åkte på vår fina bröllopsresa till Kreta.

I oktober klipptes det långa håret. Kortkort blev det. 4½ år sedan sist.

I november åkte vi till Gran Canaria för att fira att pappa blivit 60.

I december tittade vi på Eddie Izzard. Nyår firades utan Svenska Kyrkans Unga.

Ja, typ så.


Märkte nu när jag skulle ha länkarna till en del gamla inlägg att bilderna ifrån dem inte hittas. Synd. De är inlägg som är från min gamla bloggadress. Trodde väl ändå att bilderna skulle följa med?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar