tisdag 5 januari 2010

Stockholm då'rå'

Ja, då har man varit framme i Sthlm ett tag.
Tåget var en timme försenat. Förvånande. Tur var ju att det blev det under tiden man satt på det, så man slapp stå på perrongen och vänta.
Här är det i alla fall askallt. Så det gjorde det inte så mycket att tåget var sent.
Gick till Gamla stan. Satte mig på EH och fikade i två timmar, med mig själv och mitt block.

Man kan se på bilden att dörren är lite öppen, så det var kallt inne på EH också. Var kanske inte det bästa valet... Men deras vaniljlatte är den bästa. ;)

Har man känsliga tänder rekommenderar jag inte deras biscottis. Jag åt bara upp halva, fick så ont i tänderna av att bita sönder dem...

På väg hem till bror kikade jag in på Carlings. Hittade två fina tröjor på rea. :) Svängde också in på Blue Fox, bara för att. ;)

Sen skulle då ge mig ut mot Fridhemsplan för att komma hem till bror. Snön ligger så fint över Barnhusviken.
Nu sitter jag i brors soffa och slappar. Har fått värma mina frusna ben vid öppna spisen och om en stund ska vi iväg till HK. Tjockt mjukt då'rå'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar