måndag 14 september 2009

Rullar på. Eller?

Terminen har kommit igång.
Det har inte jag.
Inte alls.

Sitter och försöker få ihop syntesen till interpretationen som ska lämnas in om 11 timmar.
Känns inte bra. Interpretationen känns inte bra. Men får hoppas att den blir godkänd i alla fall.

I helgen som gick var det DS-möte. Vi höll till på Klinta gården på Öland. Det var mysigt. Vi bestämde massa. Det är en bra styrelse. Bra sammanhållning. Det blev det redan på första mötet som var i maj. I lördags kväll var vi några som gick en runda. Testade leksaker som fanns på lekplatserna. De som är barn nu måste ha det mycket roligare. Massa konstiga och roliga gungor. Jag och Glenn badade också. Det var kallt men skönt.

OH NO! Såg precis på reklamen: Aqua - Greatest hits. OMG.

Ska hitta något att äta på. Jag är hungrig. Sen måste jag avsluta interpretationen...

1 kommentar:

  1. haha aqua är la bra? eller inte. ps jag har nu länkat till den rätta bloggen ds

    SvaraRadera