fredag 18 september 2009

Promenix som blev te.

Helgen har börjat, kan man ju säga eftersom det inte är någon föreläsning idag. Pluggar jag? Nä. Borde jag? Ja.

Igår skulle jag och Snuttan promenixat. Det blev inte så. Det blev te-kväll. Det var det som behövdes. Saknar alla galna dagar i Britatorp. Så här i efterhand kan man se tillbaka och se hur jag verkligen behövde det året i Britatorp. Hur jag behövde det med dig, min Snuttan. Tänk om jag visste hur bra det skulle bli, när jag satt i bilen på väg till Tingsryd. Tänk då hade jag sluppit klumpen i magen, för jag visste ju inte så att jag skulle få träffa min Syster. Älskar dig! Du vet att vår dörr alltid är öppen!

Ikväll ska jag på Mary Kay-party. Undrar hur det går. Kommer säkert bli hur trevligt som helst!

På söndag är det kyrkoval! Gå och rösta, du som fått röstkort!

På söndag är det också Top Model och det är dags för make over! Ska bli gaaaalet kul.

Det är bara en vecka kvar. Om en vecka är det mys med Nicole och Emmy som gäller. <3 Och det är bara en månad kvar tills återträffen. <3

Jag är sugen att ta en sväng på stan. Man kanske skulle få med sin man?

1 kommentar: