måndag 27 oktober 2008

VFU i Älghult

Ja, idag har jag börjat VFU:n i Älghult. Jag ska dit igen på torsdag. Ledig måndag och tisdag, eget arbete på onsdag. Kommer befinna mig i Kalmar den lediga tiden.
I Älghult idag var det urnnedsättning och sedan ekumenisktgudstjänst i Alstermo. Det blev lite introducerade samtal med E-K också.

Kommer vara jobbigt att inte träffa Simon på tre veckor. Får se till att vara sysselsatt, så man inte hinner sakna.

Imorgon skulle jag och mamma träffat Partykompaniet, men mamma är massa sjuk så det får bli någon annan av mina lediga dagar. Det blir istället en sväng på stan. Behöver köpa vinterskor. Sen ska jag vara kritiker på en teaterrepetition. ;)

1 kommentar:

  1. Fin blogg!
    Tröttnar du på egna arbetet i morgon (onsdag) bjussar Mimmi på äppelpaj framåt dagen plus att du kan förhöra mig inför mitt anatomiprov nästa vecka ;-))
    Nähä, har precis fyllt gastriet med näring så nu ska jag placera gluteerna i tv-soffan och spänna oculus i nyhetsuppläsaren...
    Ha de bra!
    Pia

    SvaraRadera