onsdag 29 oktober 2008

Klänningar...

Efter att ha lagat massa köttfärssås utan att äta den åkte jag till flygplatsen och åt lunch med kära mor. Sedan hade vi möte med "Bella" (Christian) på Partykompaniet. Mycket trevligt. Åkte och kollade på festlokal. Det var bättre än vad jag tänkt mig. Jag behöver inte gråta mig till sömns nu, så hemskt var det ju inte.
Efter att ha visionerat kring lokalen var vi och kollade in rean på Bröllopsbutiken i Kalmar. Den stora, fina och dyra klänningen som jag provade sist fanns kvar. Det var rea på den också. Provade den en gång till. Efter det behöver jag inte vara så ledsen för att jag inte ska ha den, den satt inte så bra som jag minns. Förvisso har jag mål att gå ner i vikt tills jag ska ha den. Men man vet ju faktiskt aldrig vad som händer...
Gick vidare till MQ (som jag tidigare skrev att jag ville göra) och se:










*weeee* Så lycklig jag är med min Paris Kate & I-påse!
Hade jag fått bestämma hade jag nog helst av allt velat ha klänningen i den påsen som brudklänning. Men det får jag nog inte...

Snart är det dags att åka iväg till Älghult. Måste packa.
Finns det trådlöst där kommer jag nog vara flitig med bloggen så håll er kvar!

PS. Det är roligt när man får kommentarer! ;) DS.

4 kommentarer:

  1. Hej Mia! Vilken härlig känsla att prova brudklänningar...längtar tills jag också får göra det. Fast jag väntar nog några år till. Har Simon provat sin "outfit" ännu?
    //LISA-FISA

    SvaraRadera
  2. Vad kul att den funkar bra som bröllopsfestlokal =)Ha det rikigt bra i älghult nu

    SvaraRadera
  3. Kul att du köpte den fina klänningen på MQ som du ville ha!

    SvaraRadera
  4. Hörde om snö i Småland. Det är lite tomt i Lund utan dig, vi får allt ha pysselkväll så snart du är tillbaka!
    Hälsa E-K!

    SvaraRadera