tisdag 28 oktober 2008

Kalmar...

...ja. I söndags blev det ett varmt bad. Så skönt. Bara skum och varmt vatten. Inte massa bubbel. Sjukt avslappnande.
Igår blev det en sväng på stan. Sen lunch med Ozzy. Trevligt att ha en stund med honom. Blir inte så ofta.
Senare åkte jag ut till Skällby och kollade på teaterrepetition. De var trötta så de var inte så bra. :P Ska försöka hinna med att komma på deras föreställning nästa fredag.
Idag var jag ett par timmar hos farmor. Åkte förbi farfar också och slängde blommor som inte var roliga längre.
Efter att ha handlat lite mat åkte jag in till stan och tog en fika med Carro. Hjälpte henne att köpa nya jeans. ;) Gick sen till Krögers med Nylander. Två öl (kom ihåg att Guinness-drickande måste inledas med "jag var törstig och ni gav mig att dricka"). Bytte till Molly's. 1½ öl. ...blev det inte fler öl? Jag som gick på toa så många gånger och faktiskt har känt mig lite full (berusad är kanske mer rätt ord) ikväll. Tog buss hem 21:45. Det stod faktiskt i min tabell att den gick 21:30. Men tabellen, som jag hade, hade tydligen fel.

Imorgon är det telefonmöte. Redan 08. Jag borde alltså gå och lägga mig. Jag är faktiskt lite trött. Ska kolla in festlokal imorgon. Ska hinna med att laga köttfärssås också. Men det tar ju inte så fruktansvärt lång tid. Veckomässa. Har också blivit inbjuden på pajätande någon gång imorgon. Det skulle ju vara trevligt. Frågan är om jag hinner det mellan lokaltittande och veckomässa. Jag vill hinna gå på stan med mamma också. Det är rea i Bröllopsbutiken, borde kanske passa på. Hon måste hjälpa mig att hitta snygga vinterskor också, dessutom finns det en sjukt snygg klänning på MQ jag måste visa henne. MQ's nya tillskott Paris Kate & I har kläder som jag gillar (mycket svart och lila!), tyvärr i en prisklass jag inte gillar... --> www.mq.se

Nä, läggdags då... Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar