tisdag 15 december 2009

Lite uppdatering bara...

...och den är inte så meningsfull.

De PM som skulle skivas till den pågående kursen är inlämnade. Det är ju skönt i alla fall.
Det som aktuellt nu är renskrivning av anteckningar och PM på Theissen-boken från förra kursen. Så här mycket tycker jag om den:

Den gångna helgen tillbringades i Värnamo för DS-möte. Jag sov dock inte med de andra i församlingshemmet utan sov istället på soffan hos familjen Fors. Vi beslutade ganska mycket och jag fick till och med slå ganska mycket med klubban då Herr Ordförande knappt kunde prata. När jag i söndags kom hem till Lund möttes jag av snö! Det var mysigt. (Det snöade förvisso också när jag stod och väntade i Alvesta... men ändå.)

Jag tycker att det helt plötsligt blev mitten av december. Det var nyss november. Det blev helt plötsligt väldigt mycket som behövs fixas. Det är också väldigt mycket jag skulle vilja fixa med som jag bara får lägga åt sidan. Sånt som faktiskt inte går att prioritera nu. Pyssla julkort (de ska ju postas imorgon!), göra ett fint bröllopsalbum, måla tavlor och massa annat.

På söndag är det dags att åka till Småland. Första stopp är Kalmar och på Annandagen åker vi upp till Jönköping. Nyår ska firas i Lund. Det kommer bli märkligt. Jag vet ju knapp hur man firar nyår utan midnattsmässa...

Nu ska jag nog värma mat och fortsätta med Theissen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar