onsdag 23 december 2009

Julsemester - Dag 3

På tisdagen tog vi oss en sovmorgon och dagens ägnades åt att fixa det sista med julklapparna och att slå in dem.

När det blev sen eftermiddag begav vi oss till Lindsdal för att kolla in Carro och Niklas nya boende. De har flyttat till hus. Det är nästan gigantiskt. Sjuka mängder med vuxenpoäng till dem! ;) Huset var i alla fall fint, med undantag för 70-talsbadrummet då. ;)

Simon tillbringade kvällen hos paret Malmström och jag var inne i stan hos Laisa. Vi var i alla fall halva gänget. :) Det var fint att träffa dem igen. Mysan begav sig dock ganska tidigt men hon skulle upp och jobba. Vi andra (jag, Laisa, Stella, Adam och Johan) fortsatte snacka på till strax efter 3. Vi pratade bland annat om bröllop, vigselfrågan och jämställdhet. Blev ganska heta diskussioner. När jag sedan hämtat Simon och vi var hemma i Smedby var klockan 4. Oh my gosh.
Jag tycker om mina flickor. De är ju ändå mina Lucky 7. Synd bara att det bara var 3 av dem igår.

Lund - Kalmar
3 - 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar