måndag 28 december 2009

Julsemester - Dag 6

På förmiddagen kom Simon tillbaka från Öland och vi åkte sedan in till stan för att hälsa på Thilda i hennes nya lägenhet. Den va fin! Anden och Em var där också. Tänk att man ska behöva komma till Kalmar för att se dem. ;)

På eftermiddagen kom familjen Kask över på middag. Det var trevligt att träffa dem också.

På kvällen åkte vi in till stan, till familjen Hallberg. Jag skulle egentligen iväg och träffa flickor men jag hade verkligen inte ork. Jag orkade knappt bara sitta hos Hallberg heller. Kände mig ganska off. Hade nog mest varit nöjd med att ligga hemma i sängen och titta på film.

Julen blir så intensiv. Det är så mycket som händer, så mycket folk man ska träffa och man hinner ändå inte med att träffa alla man hade velat. Man blir trött av att träffa så mycket folk på så liten tid. Eller jag blir i alla fall det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar