tisdag 3 mars 2009

Bio, jobb, ringar och Höganäs.

Jag tyckte Män som hatar kvinnor var bra! Hemsk och otäck emellanåt, men bra! Jag har ju bara läst början av boken, så jag kan ju inte yttra mig jättemycket egentligen. Men jag har fått berättat för mig att den jobbigaste scenen är betydligt värre i boken och det är jag glad för. Då kan jag hoppa över dom sidorna när jag väl kommer dit i boken... :P

Igår fick jag hoppa in lite extra på jobbet. Hade miniorer. Det var ju inte så värst jobbigt, eftersom vi tittade på film precis efter mellanmålet. Såååååååååååååååå jobbigt att sitta och titta på Lejonkungen. ;) I jag ska jobba heeeeeeeeeeeeela helgen också. Vi ska iväg på läger. Hit ska vi. Jag kommer vara helt slut söndag kväll.

Idag tog vi en tripp till Ängelholm och beställde våra vigselringar. Helt galet. Det kanske verkar galet att köra ända dit. Men det är det värt. Särskillt om man tar andra ärenden på vägen...

...ja, för vi körde sedan till Höganäs. Gick runt och kollade i Fabriksbutiken för Höganäs Keramik. Vi köpte inget. Men vi kollade på grejer till önskelistan. Sen åkte vi vidare inom Höganäs och hälsade på Anden & BJ i deras lilla hus. De flyttade in förra veckan och de har redan fått väldigt fint i ordning. Jättesöta katter hade de också. Torsten och Egon. :) Vi var där till typ halv nio, så jag dissade Biskopen som var på teologgruppen idag. Har inte träffat Anden och BJ på ett år. Ganska exakt faktiskt. Huset var mysigt och vi hade det väldigt trevligt. :)

Är nog läggdags nu. Ska ju åka tåg till jobbet 7.39...

Puss hej.

1 kommentar: