onsdag 7 januari 2009

Fortfarande jullov! ;)

Ja, det är fortfarande jullov. Helt galet!

Innan och under jul var jag i Kalmar.
Träffade egen släkt, Simons släkt och massa vänner.
Var skönt att vara i Kalmar så länge.
Hinna med en del utan att ha det jättestressigt.

Den 27:e åkte jag till Tallnäs för att vara där till den 1:a.
Var ett bra Vintermöte. Var förvisso inte med jättemycket eftersom jag nästan bodde i kapellet. :P
Nyår var väldigt fint. Hade Hollertz som dejt. :P Annso och Johanna satt mitt emot. vi hade kul. :)
Var bra spex. I följespexet Jesu liv var jag Johannes. Jag fick ligga på Jesu bröst och reta Judas - som sedan fick hångla upp Jesus. ;)
Tolvslaget firade jag med Stam och Felix. Jag hade tvingat Stam att ringa i klockan vid midnatt så jag höll honom sällskap. Felix kom också och var med oss.
Nyårslöftet är än så länge inte brutet. Duktig Mia.

Efter Tallnäs blev det Lund några dagar.
Sova! (Efter att ha sovit sammanlagt 29 timmar på 7 nätter var jag ganska trött...)
Jag och Simon hade också Shrek-maraton.
Var på 25årskalas. Mycket trevligt.

Sen har jag tagit mig tillbaka till Kalmar!
Mest tagit det lugnt. Hunnit med Eva-Lotta, Farmor, julspel i kyrkan med fika och sånt efteråt i församlingshemmet och idag ska jag till Anna (när hon nu behagar att ringa) och sen ikväll kommer storebror hit.

Efter vintermötet var många sjuka. Jag slapp det. Fast igår var jag febrig och seg. Tror dock inte det var vintermötessjukan som slog till typ en vecka senare. :P

Nu kanske jag ska ringa Anna och höra hur det blir. Hon skulle ringt för typ en timma sen...


Bye.

2 kommentarer:

  1. jag tror nog att det var den ökända vintermötessjukan om slog till hos dig med ;) hehe. Jo jag kanske borde ta och resa ner till Lund, ni är ju trots allt väldigt många där nere.

    SvaraRadera
  2. Tycker det låter som om du haft det rätt fullspäckat trots allt *ler*

    SvaraRadera