fredag 19 december 2008

Jullov! ^^

Ja, nu har det blivit jullov för min del. Hemtentan skickades in inatt. Det har egentligen inte tagit så lång tid som nästan två veckor att göra den. jag har bara inte gjort den. Började väl ta tag i den typ för ett par dagar sen.
Jag har ett jättelångt lov. Jag har lektion den 13:e. Kommer får några hemtentor att läsa in. Men de är ju på max 4 sidor. Typ ingenting.

Förra veckan kom mamma på ett snabbesök = ett dygn. Vi åt god mat på Kattesund. Rullade hem.

I helgen var det helg med DS. Vi hade symöte. Läs i DS-bloggen!

I veckan som varit nu har jag varit hos frissan, handlat julklappar, skrivit på hemtentan, pysslat, svarat på frågor om rekord, druckit glögg, ätit gröt och fått mandeln, planerat lekar och börjat packa.

Idag efter lunch åker vi till Kalmar. Jag måste packa och pyssla färdigt.
Jag kan inte sitta här och skriva mer!

Vi får se om det blir några fler inlägg innan nyår.

Jag önskar er en välsignad jul och ett gott nytt år!

Puss och klapp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar