torsdag 22 januari 2009

Livet går vidare...

...ja, telefonsamtalet jag skrev om i förra inlägget kom. Men just då handlade inte samtalet om det jag trodde det skulle göra. Men igår handlade samtalet om det jag trodde och det var positivt!

Jag fått jobb i Kävlinge församling som barnledare!

Tack Gud! Kan Du bara få stiftet på bättre tankar nu?!

Det ska bli kul att jobba. Jag kände mig inte riktigt upplagd för bibelvetenskap.
Jag kommer att jobba ihop med Helen. Kommer bli kanon!

På lördag ska vi till KB och se I'm from Barcelona. Gött.

På måndag får jag mitt schema. Då kan jag börja strukturera mitt liv.
Planera in klänningsprovning, hälsa på i Jönköping och se om det kan passa in med en resa till Barcelona!

Ska försöka hinna göra lite nytta idag. Plocka i ordning och fixa lite.

Ja, över 1000 besökare. Kan det stämma?
(Förmodligen inte, Simon påpekade att det bara stod typ 150 besökare när han tittar på bloggen...)
Fick en trevlig kommentar till förra inlägget.
Dock från Anonym. Det är ju roligt och veta vem du är. ;)

Nä, nu ska jag göra lite nytta. Förhoppningsvis. ;)

3 kommentarer:

  1. Nej, han bryr sig inte om hur han ser ut, eller luktar, överhuvudtaget. Idag ska jag ge mig på duschbråket igen. Jippie! Han är värre en en treåring...

    SvaraRadera
  2. saknar dig och våra pysselkvällar, får ta tag i det när ja kommer tillbaka i mars.
    kram

    SvaraRadera
  3. Hej! När du är uttråkad så har jag en utmaning till dig, kolla min blogg...

    SvaraRadera