fredag 16 januari 2009

Bröllopsplanering och Kalmar

Ja, jag är i Kalmar... igen!
Helt otroligt.
Denna gång är det för att det är DS-möte i helgen, då passade jag på att komma en dag tidigare.

Nu har bröllopsplaneringen kommit igång lite mer.
Vi har bestämt hur inbjudningarna ska se ut, nu ska de bara göras... och skickas...
Vi har kollat mer noga på vilken mat vi vill ha.
Jag har gjort en fin hemsida. Länkar antagligen den här ifrån bloggen sen när väl inbjudningarna kommit ut.
Jag behöver hitta en klänning.
Kanske mycket annat som behövs fixas.

Idag när jag kom till Kalmar tog jag och mamma en fika på den "nya" fiket uppe på Baronen.
För mig är det nytt. För dom som bor i Kalmar är det inte jättenytt.
Vi satt i alla fall vid "glaset" så vi såg ner på folk som kom in och folk som gick ut från Baronen.
Det var mysigt. Det var gott.
Sen införskaffades ny vinterskor till mig!
(Likadana som mamma köpt en vecka tidigare...)
När vi kommit hem till Smedby följde jag mer och handlade.
Sen har jag varit inne i stan igen. Drack öl med Simon (N).
Vi spelade Black Jack.
Det var mest Simon som spelade men jag vr med och la pengar.
Det gick bra. Vi stannade ganska tidigt. Vi tjänade 40:- var. Tack Simon!

Klockan är ganska mycket.
Har suttit och pratat ett tag på Msn.
Jag ber, ber, ber, ber, ber, ber, ber ...och ber!
Åh, vad jag känner mig maktlös.
Jobbigt läge.

Imorgon ska jag få ett telefonsamtal.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Någon kanske hinner be lite för mig?

Behöver nog sova nu.
Klockan är ganska mycket.

2 kommentarer:

  1. Hej Mia! jag tycker det ska bli jätteroligt att gå på ditt bröllop i sommar! Weee! Lycka till med att hitta en fin klänning! Du kommer säkert se jättevacker ut i klänningen!

    SvaraRadera
  2. Så trevligt att du tycker det Anonym... Vem är du? ;)

    SvaraRadera