måndag 8 mars 2010

Lingon!

När jag igår åt frukost kan man säga att jag fick en liten överraskning...

Jag har ätit Pågens Lingongrova ganska länge. Jag har förvisso haft ganska många pauser, men Lingongrovan har funnits med länge. Jag tror att de flesta som läser detta och själva äter Lingongrova kan nog hålla med om att brödet inte riktigt är värt sitt namn - för så mycket lingon är det inte där i!

När jag tog mina två brödskivor igår såg jag det här:
Ja, du ser rätt!

Det är ett delat lingon!

Jag tror detta har hänt mig en gång innan.

3 kommentarer:

  1. Nej vad kul! Jag har då aldrig heller sett ett RIKTIGT lingon i brödet. Smakade det extra gott då :)?

    SvaraRadera
  2. Nä, det var ingen skillnad, så det är ju inte så mycket att skrika om. Fast hade det varit mycket fler lingon kanske det hade gjort skillnad. ;)

    SvaraRadera
  3. Hihi ja det klart!

    sv: då måste du skriva på din blogg att du också är med i PTF och vill skicka vidare något till någon annan som kommenterar din blogg :)...
    Din present gör jag i helgen och så skickar jag den sen :)

    SvaraRadera