måndag 8 december 2008

Jullov snart! (+bilder!)

"Jag har reflekterat färdigt och skolan den är slut, och ju-ullovet börjar om bara nån minut..."
*sjunger*

Nä, inte riktigt. Jag har en hemtenta på 3-4 sidor också, men det går väl ganska fort. Sen är det i och för sig en lektion kvar, där vi ska diskutera varandras uppgifter... men SEN är det lov! :D :D :D

Förra veckan begav vi oss faktiskt till Friskis. Det var jättelänge sen. Det var lite tur att vi var på Jans pass. Hade varit Mias pass hade jag nog dött. Men eftersom Jan inte hade lika mycket tempo och inte heller så bra taktkänsla så var det inte så jobbigt och jag slapp dö. :P

Det blev också pepparkaksbak och adventsstaken har kommit fram.










I lördags var det återinflyttningsfest här! Invigning av köket. :D
Längre ner i bloggen kommer bilder från festen, bättre bilder på köket och även bilder från Sun Trip-sittningen.
Festen blev bra. Joel överraskade med 7 kompisar i stället för 1. ;)
Det var extra kul att ha kompisar som kom långt ifrån och inte ser så ofta!

Nu börjar det bli dags att skriva önskelista.
Det är så jobbigt. Jag kommer komma på vad det är jag vill ha efter jul :P

Jag måste maila Tallnäs. Jag måste ringa massa lokalavdelningar. Jag måste fixa massa inför gudstjänsterna på VM. Vilken tur att jag bara har hemtentan kvar. :)

Jag ska nog sätta igång med hemtentan. Så jag kommer igång någon gång.

Ciao!










Fler bilder från festen finns HÄR.












Fler bilder på köket finns HÄR.









Fler bilder från Sun Trip finns HÄR.

3 kommentarer:

  1. Skönt med lite jullov. Längtar efter mitt med =) Dock några veckor kvar tills tjejerna tar examen och jag blir ledig. Ha det gott! Kramas

    SvaraRadera
  2. Låter bra att sätta igång med hemtentan snart. Det är skönt när den är klar för att mailas in.:)

    SvaraRadera
  3. Åkpåse - en liten sovsäck att ha i vagnen och stoppa ner barnet i. Mycket bättre än täcke/filt eftersom det inte finns en chans att barnet sparkar av sig det i den kalla vintern!

    SvaraRadera