måndag 14 januari 2008

DS & prästvigning

Ja, då har jag kommit tillbaka till Lund efter en kort sväng i Jönköping, DS-möte & prästvigning.

För den som är nyfiken vad det gäller DS hänvisar jag till DS-bloggen: http://distriktsstyrelsenvaxjo.blogspot.com/
Där finns lite bilder från helgen också.

Prästvigningen var fin.
Lovsången var den jag älskar mest. Jag saknar Lasse & Tallnäs.
Fredrik var poppis kan man väl säga. Vid nattvardsgången blev de andra stationerna färdigt långt före hans.
Efter var det god middag, dukat till 105 gäster. Fläskfilé, parmaskinka, potatisgratäng. Tryffel. Mumma!
Massa folk man kände och kände igen. Kul att träffa folk man inte sett på länge.

Fredrik, jag önskar dig all lycka. Du är fin. Du är bra. Du är en pärla. Kom och hälsa på snart, ska försöka komma och hälsa på dig också.

Jag är stolt över dig, broder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar