torsdag 10 januari 2008

Bastu & resande

Ja, igår var det första gången jag var med och bastade på Larran. Mycket trevligt! Jag, Stefan, Pernilla, Jens, Claus och Tobias svettades ihop.
Efteråt blev det kaffe uppe hos Stefan med fortsatt klagomål över skaer som händer...










Imorgon bär det av till Jönköping. Ha det lite trevligt där. Köpa present till den blivande prästen.
På fredag åker jag till Tallnäs för att ha möte med Distriktsstyrelsen. Massa att prata om, både roliga och tråkiga saker. Så är det ibland. Men vi kommer ha det mysigt i den vedeldade bastun i alla fall!
På söndag bojkottar jag DS för att åka vidare till Linköping. Vår kära vän Fredrik ska bli prälle. Galet!
När jag väl kommer hem till Lund blir det till att packa om väskan för att åka hem till Kalmar en sväng.
Det blir mycket åkande!

Frid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar