tisdag 23 oktober 2012

Bloggträff

Oj, vad hände.

Jag ska på bloggträff på lördag. Det känns ju lite overkligt.

Det är Stines fel kan man väl säga. ;)
Hon har i sin tur blivit inbjuden av Suzan.
Mat på VESPA och goodiebag.
Det kan nog bli bra.
Men om jag tittar lite på de andra som ska med verkar de vara liiiiiiite mer aktiva bloggare (och träningsmänniskor) än vad jag är.
Men det ska jag väl klara av!


Imorgon ska jag och Stine inte ha bloggträff, men pluggträff.
Vi ska känna oss lite korkade ihop och försöka lista ut hur vi ska göra uppgiften vi har nu på kursen.
Efter träffen ska vi förhoppningsvis känna oss lite klokare ihop. :)

1 kommentar:

  1. Det är även några som inte bloggar alls utan "bara" läser så du behöver inte vara nervös. Det kommer bli en jättetrevlig eftermiddag utan prestationer och krav, bara socialt nätverkande :) Ses imorgon!

    SvaraRadera