fredag 22 februari 2013

Det blir så bra...

...när man planerar.

Mia någon gång förra veckan:
Jaha, besiktning av bilen. Jag bokar nästa fredag, tidigt på morgonen. Vi har ju instuderingsdag och ska skriva doptal mm. Skönt att fixa med bilen tidigt så man kommer igång med plugget.

Mia i morse (torsdag):
Jag är så sjuuuuuuuukt trött! Varför bokade jag in bilen så sjuuuuuukt tidigt?! Lite sovmorgon hade jag väl kunnat ge mig?! Ja, ja, jag får väl se det positiva - iofs är det inte så mycket kvar att plugga på imorgon, bara skriva doptal, men jag kommer ju ändå komma igång med att skriva det om jag ska upp och fixa med bilen.

Mia, något senare samma dag (typ 23:50):
Doptal färdigt. Det var ju bra. Men känner ändå detta med min fina planering: FAIL!!!

Godnatt.

2 kommentarer:

  1. Länge sen du skrev ngt här?
    /Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Suz, uppenbarligen. ;) Har varken funnit tid eller ork. Är ganska mycket en periodare. Men din kommentar kanske taggar mig till att snart göra ett inlägg. ;)
      Något särskilt du tänkte på?

      Radera