söndag 11 april 2010

Jag har gjort slut...

...med Distriktsstyrelsen.

Nu har årsmötet varit och jag har slutat i DS. Det är blandade känslor. Det är skönt att få mer tid till familjen och vännerna. Men jag kommer ändå sakna att jobba med DS, jag har ju ändå tyckt att det har varit roligt.

Jag grät idag när jag avtackades. Arbetet har varit en så stor del av mig, så länge, även tiden innan jag kom in i DS.

Svenska Kyrkans Unga i Växjö stift, glöm inte bort mig, jag vill väldigt gärna vara präst på Vintermöten sen när jag är färdig!

2 kommentarer:

  1. Det är svårt att prioritera ibland, men sen är det skönt när det gått ett tag och man oftast inser att det var rätt beslut. Jag hoppade av en kurs på distans efter halvtid då jag kände att jag alltid var stressad. Nu känns det som det absolut bästa jag kunde gjort! Trots att kursen var jättespännande (Specialpedagogik B)...men den kan man läsa när man har mer tid :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Du har rätt Mia, jag är dålig på att skriva varifrån mina bilder kommer. Ska bättra mig när det gäller det! Angående att man inte får ta vilka bilder man vill - hur vet man sådant? Alltså vilka man får norpa åt sig och inte?
    Kram!

    SvaraRadera